Naisille

Alkeis-step ja muokkaus
Helppoja askelsarjoja laudalla, jonka jälkeen lihaskuntoharjoitteita. Seuralla on omat laudat.

DanceCocktail
Aikuiselle naiselle tanssillisia sarjoja, vaihtelevia rytmejä ja mausteita eri tyylisuunnista rentoon malliin. Lopuksi lyhyet keskivartaloliikkeet ja palauttavat venyttelyt.

Ikivireiden tuolijumppa
Ikääntyneiden, lähinnä yli 65-vuotiaiden ikioma tuolijumppa: Jumppa (30 min) sisältää seisten ja tuolilla istuen toteutettavia, arjesta selviytymistä tukevia harjoituksia.

Jokanaisen fiilisjumppa
Jokaiselle sopivaa jumppaa ja musiikkia joka lähtöön – irti arjesta! Lisäksi lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyä. Sopii kaiken ikäisille -äiti ja tytär yhdessä jumppaan!

Kehonhuolto
Kehonhuoltotunnilla keskitytään omaan kehoon rauhallisessa tahdissa. Alkuun kevyt lämmittely, ilman hyppyjä, jonka jälkeen lihaskuntoliikkeitä, tasapainoharjoituksia sekä erilaisia venytyksiä. Lopussa lyhyt rentoutuminen. Oma alusta mukaan, paljaat jalat tai tossut ovat hyvät.

Latino ja LatinoEasy
Tunti sisältää helppoja askelsarjoja menevien latinorytmien tahdissa! Hauska ja tehokas tanssitunti. LatinoEasy tunnilla etenemme rauhallisemmin, joten tältä tunnilta sopii aloittaa tanssiharrastus kenen vain!

Muokkausjumppa
Kaikille sopiva kuntojumppa; helppoja askelsarjoja ja lihaskuntoa musiikin tahdissa. Toisinaan käytössä myös välineitä, esimerkiksi kuminauhat. Venyttely.

Ajattomat
Tunti on tanssillista voimistelua, ei tehdä lattialiikkeitä.  Harjoitellaan lisäksi myös ohjelmia, joita esitetään mm. seuran juhlissa. Jos kiinnostuit ota yhteyttä ohjaajaan.

Tanssillinen voimistelu
Svoli:n määritelmästä:”Tanssillinen voimistelu on tanssin ja voimistelun yhdistävä, suomalaiseen naisvoimisteluun pohjautuva laji. Lajin sielu ja sydän ovat keskustalähtöisyydessä ja liikkeen virtaavuudessa.” Tunnilla herätellään lisäksi luovaa ilmaisua ja harjoitellaan erilaisia voimistelullisia sarjoja. Tunnille ovat tervetulleet niin nuoret kuin aikuisetkin.

Temppukerho naisille ja miehille
Temppukerhossa harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä, rakennetaan lihaskuntoa ja kehitetään notkeutta. Temppukerhoon on tervetullut kuka tahansa temppuilusta kiinnostunut, voimistelutaustaa ei tarvita.