Naisille

Alkeis-step ja muokkaus
Helppoja askelsarjoja laudalla, jonka jälkeen lihaskuntoharjoitteita. Seuralla on omat laudat.

DanceCocktail
Aikuiselle naiselle tanssillisia sarjoja, vaihtelevia rytmejä ja mausteita eri tyylisuunnista rentoon malliin. Lopuksi lyhyet keskivartaloliikkeet ja palauttavat venyttelyt.

Ikivireiden tuolijumppa
Ikääntyneiden, lähinnä yli 65-vuotiaiden ikioma tuolijumppa: Jumppa (30 min) sisältää seisten ja tuolilla istuen toteutettavia, arjesta selviytymistä tukevia harjoituksia.

Jumppa ja jokanaisen jumppa
Jokaiselle sopivaa jumppaa ja musiikkia joka lähtöön – irti arjesta! Rantajumppa jatkuu myös talvella – lisänä lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyä. Sopis varmaan sullekin!

Kuntobic
Tehokasta ja vauhdikasta kuntoilua. Alkulämmittely sisältää sarjoja, lihaskunto-osuudessa käydään eri lihasryhmät läpi ja lopuksi on venyttely.

Latino
Tunti sisältää helppoja askelsarjoja menevien latinorytmien tahdissa! Hauska ja tehokas tanssitunti, joka sopii kaikille.

Muokkausjumppa
Kaikille sopiva kuntojumppa; askelsarjoja ja lihaskuntoa musiikin tahdissa. Venyttely.

Sporttijumppa
Alkulämmittelyssä helppoja askelsarjoja, minkä jälkeen tehokas lihaskunto-osio. Lopuksi venyttelyt. Toisinaan käytössä myös välineitä, esimerkiksi kuminauhat.

Svengijumppa
Rytmiliikuntaa mukavan musiikin tahdisssa. Verryttelyssä etsitään elävyyttä kroppaan ja mieleen, sitten askelia ristiin rastiin hyvällä fiiliksellä. Lopussa hidastaen ja kevyesti venytellen. Ei tehdä lattialiikkeitä. Paljain jaloin tai kevyin jalkinein.

Tanssillinen voimistelu
Svoli:n määritelmästä:”Tanssillinen voimistelu on tanssin ja voimistelun yhdistävä, suomalaiseen naisvoimisteluun pohjautuva laji. Lajin sielu ja sydän ovat keskustalähtöisyydessä ja liikkeen virtaavuudessa.” Tunnilla herätellään lisäksi luovaa ilmaisua ja harjoitellaan erilaisia voimistelullisia sarjoja. Tunnille ovat tervetulleet niin nuoret kuin aikuisetkin.

Temppukerho naisille ja miehille
Temppukerhossa harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä, rakennetaan lihaskuntoa ja kehitetään notkeutta. Temppukerhoon on tervetullut kuka tahansa temppuilusta kiinnostunut, voimistelutaustaa ei tarvita.